reklama

Každý pre všetko...

Ach...aj vy patríte k večne zaneprázdneným ľuďom, ktorí sa nezastavia a večer pdadajú do postele unavení ako psi? Myslíte si že stihnete vždy všetko a že budete vždy na správnom mieste? Potom je tento príspevok pre vás...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nedeľa ráno. Vstávam skôr ako obvykle, lebo som mal spevácke povinnosti v kostole. Celý deň prežijem v kľude, vediac, že ma večer čaká ešte jedna úloha, na ktorú sa koniec - koncov aj teším. Po obede si oddýchnem, idem za kamošom, a vyberiem sa na miesto určenia. Na ceste zisťujem že asi budem meškať, čo si ale v žiadnom prípade nemôžem dovoliť. Ponáhľam sa...nestíham...ešte viac sa ponáhľam...už vôbec nestíham. Tak som to nestihol. Ono by sa nič nestalo keby tam neboli ľudia ktorí ma očakávali a ktorých som aj sklamal. Nasledujúcu polhodinu som v mojej mysli, našťastie, vyslovil toľko nadávok, na moju osobu prirodzene, až mi bolo zle...Hrôza...bol som sklamal som ostatných, sklamal som sám seba a ešte k tomu som bol aj nepríjemný k okoliu. Ja, ktorý som vždy všetko stíhal a vždy všetok pre všetkých urobil som po prvý raz niečo nestihol, niečo som nedokázal. Počúvať a znášať vety typu: "To sa nerobí..." bolo pre mňa zdrvujúce, potupujúce, ubíjajce. Strašne som trpel...Ešte v ten večer som sa stretol s kamoškou a išli sme sa poprechádzať. Obidvaja sme si mali čo povedať takže ticho nebolo nakoľko sme mali obaja dosť silné zážitky. Miestami mi bolo do plaču a musel som sa premáhať aby som sa zdržal sĺz. Ocitol som sa na pokraji deperesie...po krátkom rozhovore s jednym super človekom som začal rozmýšlať o tzv. syndróme vyhorenia. Nepresiľujem sa? Neberiem si toho na seba veľa a potom , keď príde chvíľa sklamania, vyhorenia...čo vlastne potom? Uvedomujem si že nie som superman? Nemôžem "byť každým pre všetko"...To si musím uvedomiť...Nemôžem byť "každým pre všetko"...

Jan Tkac

Jan Tkac

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mlady clovek, milujem hudbu a Pana Boha :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu